+
און די בעריאָ סעקווענזאַ וו דער בלאט ינקלודז: גראָקק ס Biography. לוסיאַנאָ בעריאָ ס באַמערקונגען וועגן גראָקק און סעקווענזאַ ך אַבביע קאָנאַנט ס באַמערקונגען וועגן ניצן די ווידעא קליפּס צו לערנען סעקווענזאַ ך גראָקק ס Biography גראָקק (10 יאנואר 1880, רעקאָנוויליער, שווייץ - יולי 14, 1959, Imperia. איטאליע), אָריגינעל נאָמען קאַרל (טשאַרלעס) אַדריען וועטטאַטש. איז אַ שווייצער צירק בלאַזן וועמענס בלאַנדערז מיט די פּיאַנע און די פֿידל געווארן פּראַווערביאַל. דער זון פֿון אַ זייגער-מאַכער, ער איז געווארן אַ ליבהאָבער אַקראָבאַט און איז געווען ערלויבט צו פאַרברענגען יעדער זומער מיט אַ צירק, ווו ער געטאן ערשטער ווי אַ גאַשעטקע און דעמאָלט ווי אַ ווייאַלינאַסט, פּיאַניסט, און קסילאָפאָניסט. ער געווארן דער שוטעף פון אַ בלאַזן געהייסן ציגל און געביטן זיין נאָמען צו גראָקק אין 1903. צוזאַמען זיי באוויזן אין France. צפֿון Africa. און דרום אַמעריקע. ווען ציגל חתונה, גראָקק דזשוינד די סעלאַברייטיד בלאַזן אַנטאָנעט (Umberto Guillaume). אין בערלין. זיך אויף אַ בינע אַנשטאָט אין אַ אַרענאַ, זיי ניט אַנדערש בייַ ערשטער; אבער, דורך מאַסטערינג די בינע טעכניק, זיי באקומען אַ לאָנדאָן באַשטעלונג אין 1911. צוויי יאר שפּעטער גראָקק שלימותדיק די אַדווענטשערז פון אַ יאָלד צווישן מוזיקאַליש ינסטראַמאַנץ אַז געמאכט פילע אַ European וילעם לאַכן - אין זיין ווונדער ווי צו ווו די סטרינגס האט ניטאָ ווען ער געהאלטן זייַן פידלען די אומרעכט זייַט אַרויף. דער טאַלאַנטירט קלעזמער, וואס קען שפּילן 24 ינסטראַמאַנץ און רעדן פילע שפּראַכן, איז געווארן דער מלך פון קלאַונז אין די פרי 1900 ס. גראָקק געטאן פֿאַר עטלעכע פון אייראָפּע ס 'מאַלכעס. ער אויך אנגעהויבן אַ מצליח מוזיק ארויסגעבן געשעפט פֿאַר זיין פאָלקס לידער. אין 1924 ער לינקס ענגלאנד און געבליבן אויף די European קאָנטינענט ביז זיין געזעגענונג פאָרשטעלונג אין עלטער 74 אין האַמבורג, דייטשלאנד. אויף אקטאבער 30. 1954. גראָקק געשריבן עטלעכע ביכער, צווישן זיי זייַן אַוטאָביאָגראַפי, די מעמאָירען דעס קцניגס דער קלאָוונס (1956; גראָקק, מלך פון קלאָוונס), און לעבן ס אַ לאַרק. זיין פֿאָרשטעלונגען האָבן שוין פּרעסערוועד אויף פילם. די העכסטן-באַצאָלט קינסטלער אין איין מאָל אין אייראָפּע. איז געלט נאָך בייינג אַ צירק געצעלט פֿאַר זיין פאַרשיידנקייַט ווייַזן נאָך וועלט מלחמה וו. אָבער ריקאַווערד פינאַנסיאַללי דורך מצליח טאָורס. ער ויסגעדינט צו דער ווילאַ ער האָט געבויט אין די 1920 ס אין די סוויווע פון Imperia. לוסיאַנאָ בעריאָ ס באַמערקונגען וועגן סעקווענזאַ וו אין סעקווענזאַ וו פֿאַר טראָמבאָן סאָלאָ, דער זכּרון פון גראָקק, די לעצט גרויס בלאַזן, פּיפּס אויס. גראָקק איז מיין חבר ביי אָנעגליאַ: ער האָט זיך באַזעצט אין אַ מאָדנע און קאָמפּליצירט לאַנד הויז אין די היללס, אין אַ סאָרט פון מיזרעכדיק גאָרטן מיט קליין פּאַגאָודאַז, קליין לאַקעס, בריקן, סטרימז און געוויין-ווילאָוז. מיט מיין שולע פעללאָווס איך געניצט צו קריכן איבער זיין גאָרטן ס טויערן צו גאַנווענען אָראַנדזשאַז און טאַנגאַרינעס. בעת מיין קינדשאַפט די קלאָוסניס, די יבעריק פאַמיליאַריטי מיט זיין נאָמען און אַדאַלץ 'גלייַכגילט פּריווענטיד מיר פון קאַמפּריכענדינג זיין זשעני. נאָר שפּעטער - איך איז געווען 11 יאר אַלט - איך געהאט די געלעגנהייַט צו זען אים אין אויפֿפֿירונג אין `` טעאַטראָ Cavour 'אין פּאָרטאָ מאַוריסיאָ איך איינגעזען עס. בעת אַז אויפֿפֿירונג, נאָר אַמאָל, ער פּלוצלינג סטאַפּט און, סטערינג בייַ די וילעם, ער געבעטן: וואַרום (וואָס). איך האט ניט וויסן צי צו לאַכן אָדער וויינען, איך געוואלט איך קען טאָן ביידע פון זיי. נאָך וואָס דערפאַרונג איך האב נישט סטאָלען אָראַנדזשאַז פון זיין גאָרטן ענימאָר. סעקווענזאַ וו איז אַ צינדז צו אַז `` וואַרום '' אין ענגליש: וואָס. (לוסיאַנאָ בעריאָ) אַבביע קאָנאַנט ס באַמערקונגען וועגן ניצן די ווידעא קליפּס צו לערנען סעקווענזאַ ך גראָקק זינגט איצט אַז איר האָבן לייענען ווי בעריאָ איז ינפלוענסעד דורך גראָקק ס אויפֿפֿירונג און כאַראַקטער ווי אַ בלאַזן, לאָזן ס קוק אין עטלעכע פון גראָקק ס מערסט באַרימט רוטינז. (אויב איר האָבן שוין געקוקט אין די ווידיאס, אַלע די בעסער.) מיר וועט איצט גיין דורך זיי אַ צווייט מאָל אַ קוק אין עטלעכע פון די דעטאַילס. (צו מאַכן זאכן גרינגער, איך'ווע געשטעלט אַ לינק צו שפּילן יעדער קלעמערל אין די דנאָ פון די דיסקוסיע דאָ וועגן יעדער איינער.) כל פון גראָקק ס רוטינז ריוואַלווד אַרום מוזיק. ער איז געווען אַ מוזיק בלאַזן. אין דער ערשטער ווידעא קלעמערל ער סינגס אַ פּשוט ליבע ליד מיט די גיטאַראַסט / בלאַזן ווי גלייַך מענטש. באַמערקן ווי רעפּאַטישאַנז און פּאָזאַז אין נאָר אַנאַונסינג די נאָמען פון דעם ליד טוט בויען שפּאַנונג. א ענלעך ווירקונג קענען זיין Created מיט מוזיק. ווי קענען איר בויען מענטשן ס געפיל פון אַנטיסאַפּיישאַן פֿאַר וואָס איז וועגן צו קומען אין אַ פראַזע פון מוזיק? נאָטיץ גראָקק ס שליימעסדיק פּאָרטרייאַל פון אַ קינד 'ס דימינער און ענטוזיאַזם וועגן געזאַנג זייַן געזאַנג. "אין דיין אויגן עס איז געשריבן וואָס דיין מויל האט נאָך צו רעדן. איך ווילן צו ליבע איר, טאַקע ליבע איר, "אאז"וו ער ענטראַנסאַז אונדז מיט זייַן כיין און קאָרעוו ערנאַסטנאַס און דעמאָלט טריפּס צוריק אין אַ באַס פּויק. ווי קענען איר אַרייַנגאַנג מענטשן ווען איר שפּילן אַ פראַזע פון מוזיק? ווי טאָן איר יבערראַשן זיי מיט די טורנס עס קענען נעמען? א פאַל ווי גראָקק ס איז דאָך דער רעזולטאַט פון יאָרן פון טריינינג. גראָקק אויס צו זיין כּמעט קראָטטשעטי און שייגעץ וואָס מאכט זייַן פעאַץ פון ווירטואָסיק אַטהלעטיסיסם אַפֿילו מער אַסטאַונדינג. וואָס איז דער סוד פון ימבוינג מוזיק מיט אַ מין פון באַשיידנקייַט אַז נאָר מאכט זייַן ווירטואָסיטי אַפֿילו מער רעוועלאַטאָרי? ווי טוט אַ קלעזמער ימביו זיין אָדער איר אַרבעט מיט גאנץ יז און חן וואָס קענען פּלוצלינג אַנטדעקן אַ טעכניש חן וואָס נעמט די ליסנער ס אָטעם אַוועק? גראָקק דאַנסיז דאָ גראָקק ינוואָוקס די אלטע געזעץ פון דריי. אַ ריטם פון יבערכאַזערונג איז שטעלן אַרויף און לורז אונדז אין יקספּעקטינג די זעלבע זאַך די דריט מאָל. שטענדיק אויף די דריט יבערכאַזערונג עס איז ראַדיקאַל טוישן וואָס איז די פּאַנטש-ליניע. די Spanish בלאַזן קומט אויף צו שפּילן אַ גיטאַרע סאָלאָ ווי גראָקק האלט אַ פרוי ס קאָרסעט ער געפֿונען ין דער פּיאַנע. די Spanish בלאַזן דיסמיסיז אים און סטאַרץ צו שפּילן. גראָקק טורנס צו לאָזן. נאָטיץ די גאנץ פּאַנטאָמימע טעכניק פון זייַן געמיינט אַרויסגאַנג. ער פּלוצלינג האַלץ מיט זיין צוריק נאָך אויסגעדרייט צו אונדז. דערנאך האט ער טורנס זייַן קאָפּ צו אונדז טייל וועג, סמיילז מיט קלאָר ווי דער פאַרגעניגן. מוזיק קענען אויך זיין בישליימעס שייפּט אין אַ וועג וואָס ריווילז אַ פאָרעם פון יקאָניק ימידזשרי. די קלעזמער מוזן באַטראַכטן ווי די שליימעסדיק טיימינג און פאָרעם פון אַ פראַזע און שטיק איז שייפּט. די מוזיק האַפּלעססלי "כוחות" גראָקק צו טאַנצן. ער ליפץ אַרויף זייַן אָוווערסייז פּראָפעסאָר רעקל ווי אויב עס זענען געווען אַ פּינאַפאָרע צו ווייַזן זייַן אַנגקאַלז. זיין אָרעם און פוס מווומאַנץ זענען קרויוויש צו מאָדערן טאָג היפאָפּ אָבער מיט די אָוווערסייז שיכלעך אַפּירינג צו מאַכן זיין פֿיס דרייַ בייַ די אַנגקאַלז צו אַ לעכערלעך גראַד. ווי די דראַמאַטיק געשפּעט ינטענסיפיעס זייַן עלבאָוז באַוועגן העכער און העכער ביז איינער פון זייַן פלאַילינג געווער אַקסאַדאַנטלי באַמפּס די סאָלאָיסט וואס סטאַפּס פּלייינג און גלאַרעס ביי גראָקק וואס ביסלעכווייַז ווינטן אַראָפּ נאָוטיסינג די מוזיק האט סטאַפּט. ווי טאָן מיר מאַכן מוזיק אַז איז ניט בלויז אָביעקטיוו, אָבער אויך אָווערווהעלמס? ווי טאָן מיר פירן מענטשן צו הערן מיט די פֿאַרלאָזן וואָנדערמענט פון קינדער? ווי טאָן מיר מאַכן אַ מוזיק וואָס איז יריזיסטאַבאַל? מענטשן צאָלן אונדז צו מאַך זיי (נו, מער אָדער ווייניקער!), צו נעמען זיי צו אן אנדער וועלט אָדער שכל, צו שאַפֿן עפּעס זיי וועלן שטענדיק געדענקען. ווען גראָקק באַמפּס קעגן די גיטאַרע שפּילער, ער איז טאקע עקסאַקיוטינג דווקא טיימד קיוז אַז מאַכן די גאנץ ריטם פון די לאַכערייַקע. גראָקק מאכט ווי אויב צו לאָזן די בינע אָבער איז באַקומען דורך די מוזיק און סטאַרץ צו טאַנצן ווידער. אַמאָל מער ער באַמפּס די סאָלאָיסט און דאָס מאָל איז סקאָולדיד. "וואָס ס קאַליע מיט איר? וואָס זענען איר קעסיידער באַדערינג מיר? "גראָקק בישליימעס ימאַטייץ די מאַננעריסמס פון אַ סקאָולדיד קינד. ער סטאַממערס אויס, "איך טאָן ניט ווילן צו טאַנצן!" "נו דעמאָלט וואָס טאָן איר ווילן צו טאָן?" גראָקק זאגט אין אַלע ומשולד אַז ער וויל צו אָנטייל נעמען. ער הייבט צו זינגען מיט טיף ענטוזיאַזם אָבער באַדלי. די בלאַזן דראַגס אים אַוועק דורך די סקרופף פון זיין האַלדז. איז עס נישט אַ נאַר אין אַלע גרויס קינסטלער, כולל מיוזישאַנז? איז ניט עס אַ מין פון פאַרלאָזן און אַרויסגעבן צו עפּעס גרעסער אין זייער Performing אַז מאכט עס מעשונעדיק און טראַנססענדענט? איז ניט אַז וואָס געמאכט מיוזישאַנז ווי מאַריאַ קאַללאַס, לוי אַרמסטראָנג און לעאָנאַרד בערנסטין אַזוי גרויס, אַזוי ספּעציעל? איר קענען ניט טאַקע באַשליסן צו זיין אַ נאַר פֿאַר קונסט, אָבער דורך איבערגעגעבנקייט איר זאל געפֿינען איין טאָג אַז איז וואָס איר האָבן ווערן. וואַרום? (וואָס?) גראָקק דערציילט די קאָנצערט ווייאַלינאַסט אַז ער טוט נישט פֿאַרשטיין שפּאַניש. די ווייאַלינאַסט דערקלערט אַז ער איז געווען ניט גערעדט שפּאַניש אָבער ענגליש. אין זיין ינימאַטאַבאַל נוסח גראָקק ריספּאַנדז, "ענגליש! וו-ה - י? "וויאָליניסט: איך געדאַנק איר זענען ענגליש. גראָקק, "מיר, ענגליש! ימפּאָסססס-יבלע! איך בין נישט ענגליש. "וויאָליניסט," וואָס זענען איר דעמאָלט? "גראָקק," אַ וועלאָסיפּעד רידער. "דאס לאַכערייַקע איז אַ בייַשפּיל פון פּרעכטיק בלאַזן דיאַלאָג. די סיריאַסנאַס פון די גלייַך מענטש אָפפסעץ די סיללינעסס פון די בלאַזן וואס איז אויך ערנסט אָבער ייראַניקלי "ניט וויסנדיק" פון זייַן סיללינעסס. ווען גראָקק דיליווערז די פּונטשלינע אין דייַטש, "ראַדפאַהרער." (ליט ביסיקליסט) ער ווידענס זיינע אויגן ווי אַ קינד טעלינג אונדז עפּעס זייער ערנסט און וויכטיק אַזוי ברענגען דער וועקסל צו אַ קלימאַקס. די מער ערנסט ער נעמט זיך די פונניער ער איז צו אונדז. באלד נאָך גראָקק ניצט דעם וואָרט "וואַרום" ער ריספּאַנדז צו אנדערן באַמערקן מיט די קאָמיקאַללי ציען-אויס ווערטער "ניטשט מאָעגליטש" (ליט "ניט" מעגלעך אָדער די מער ידיאָמאַטיש "אוממעגלעך.") דעם שפּאַסיק ינטאָנאַטיאָן פון "נאַכט מאָעגליטש" ( אַ שווייצער דיאלעקט) איז געווארן איינער פון גראָקק ס מערסט מעשונעדיק און בעסטער-באַוווסט טריידמאַרקס. עס איז איבערגעגעבן מיט דער זעלביקער ברייט-ייד ומשולד ווי "וואַרום" און זאָל זיין געלערנט ווי געזונט. מוסיסיאַנס זאל באַטראַכטן ווי איינער קענען שפּילן אַ ביסל הערות פון אַ שליסל פֿראַזע מיט דער זעלביקער סימבאָליש רעסאָנאַנסע אַז גראָקק קריייץ ווען ער זאגט "וואַרום" אָדער "נאַכט מאָעגליטש" - עפּעס אַזוי לעבעדיק, יקאָניק און בישליימעס ינפלעקטעד אַז מען קיינמאָל פאַרגעסן עס. מולטיפאָניקס "איך בין קוקן פֿאַר אַ קלעזמער". גראָקק: "איך בין אַ קלעזמער!" "וואָס קיילע טאָן איר שפּילן?" גראָקק: "די פֿידל." [ווייזונג אַ ראַדיקיאַלאַסלי קליין פֿידל.] "דאס איינער דאָ? עס ס וועג צו קליין. " גראָקק: "איך קענען שפּילן אויף אַ פיל ביגער איינער אויב איר ווילן." "וואס מיינסטו?" [גראָקק הילאַריאָוסלי פּאַנטאָמימעס פּלייינג אַ קאָנטראַבאַסס בשעת פּראַדוסינג שטים מולטיפאָניקס אָדער האַרמאָניקס.] דעם געזונט איז באַצאָלט געבוקט צו אין די ב אָפּטיילונג פון בעריאָ ס סעקווענזאַ ך טראָמבאָניסץ זינגען און שפּילן סיימאַלטייניאַסלי, כאָטש בעריאָ קלאר טוט ניט אויסן עס צו זיין קאָמיש. אויף די פאַרקערט, די שטיק טורנס ינווערד, כּמעט אַנגוישעד אין דעם פונט. קלאָוונס ויספאָרשן די וועלטן פון עקסטרעם דואַליטיעס, און אין זייער גרעסטע מאָומאַנץ, כאַפּן ביידע אין אַ איין רעגע. די גרעסטע מיוזישאַנז טאָן די זעלבע. ווי קענען איר מאַכן מוזיק, אַזאַ ווי אין די רגע האַלב פון די בעריאָ, וואָס ווייזט די סימכע און ומעט ין די בלאַזן אין דער זעלביקער צייַט? די מאָדנע סיימאַלטייניאַס דואַליטיעס זענען צווישן די מערסט מיסטעריעז אַספּעקץ פון באמת גרויס קונסט, אַזאַ ווי אין די אָוווערלאַפּינג ייראַניק פרייד און סאַלעסטשאַל ומעט פון מאָזאַרט ס מוזיק. די ייראַניק דואַליטיעס לאָזן גרויס קונסט צו וואַקלענ זיך און רעזאַנייט מיט סאָף סימבאָליש מינינגז. אין עטלעכע שייך, ווייל אַ קינסטלער קענען מיינען ספּענדינג דיין לעבן טריינג צו כאַפּן די ינעפפאַבלע מאָומאַנץ אַז פּלוצלינג אַנטדעקן די טיף יראָניעס פון מענטשלעך עקזיסטענץ. אבער ווידער, עס איז נישט עפּעס איר קענען טאַקע שטרעבן צו טאָן. דורך טיף, סוסטאַינעד אַרבעט איר נאָר געפֿינען אַז עס מאל כאַפּאַנז. וואַך אין אַלע פון די קליפּס, ווי גראָקק ריווילז די ייראַניק דואַליטיעס, און ווי זיי לייַען זיין אַרבעט אַזאַ טיפקייַט. ער איז אַ נאַר אָבער קלוג אין דער זעלביקער צייַט, סיימאַלטייניאַסלי צופרידן און טרויעריק. און נאָך עס איז קיינמאָל געצווונגען. דורך לאַנג פיר די דואַליטיעס האָבן ווערן אַ טייל פון זיין ווייל. גראָקק ס ענטראַנסע די ווייאַלינאַסט בעט פֿאַר אַ קאָרד פון דער אָרקעסטער צו העראַלד די אַרייַנגאַנג פון די גרויס פּראָפֿעסאָר. גראָקק, שפּיץ-האַטטעד, שעעפּישלי קומט אויס פון הינטער די פאָרהאַנג, קלועלעסס און עפּעס כאַנטשט איבער גיין אַ ביסל באָוולעגגעד, ווי אַ מדינה יאָלד. קלאָוונס קענען פאַרברענגען יאָרן דעוועלאָפּינג זייער טריידמאַרק וועג פון גיין. זיין קלייד רעקל איז אַזוי קליין אַז די סליווז דערגרייכן בלויז צו די מיטל פון זייַן פאָרעאַרמס-זייַן העמד קאָלנער דזשוץ אויס אין צוריק, און זיין בונד איז די אומרעכט קאָלירן און דישעוואַלד. דער טאַליע אויף זיין הויזן איז אַרויף צו זייַן קאַסטן. ער האט ווייַס גלאַווז אויף וואָס שטעלן זייַן ריזיק הענט. די ווייאַלינאַסט סטערז זייַן דיסאַפּרווואַל ווי גראָקק זיך-קאַנשאַסלי טרייז צו געפֿינען אַ פּלאַץ צו באַהאַלטן זיין הענט. ער פוטילעלי טרייז צו פֿאַרבעסערן זיין אויסזען דורך שאַרפּאַנינג די קנייטש אויף זיין הויזן. ער פּולז אַרויף איינער טראַוזער מאַנזשעט אַלע די וועג צו זייַן לענד צו אַנטדעקן אַ מאָגער, כּמעט ווייַבלעך נאַקעט פוס. דאס איז צו עטלעכע מאָס יעדער פּערפאָרמער ס נייטמער, קומען אויס אויף דער בינע און ווייל ברוטאַלי סקרוטיניזעד דורך אַ קריטיש אַבזערווער. אבער היטן די פאַקטיש אַרייַנגאַנג ווידער און פּרובירן צו זען ווי פילע יסודות פון טעאַטער זענען אין שפּיל. האַלטנ זיך, גיין, די גרויס בויען אַרויף צו די פּאָלטרי ווייַזונג, מינע און און און ...? גראָקק ס בריליאַנט באַוועגונג איז דער רעזולטאַט פון איבער 60 יאר פון ניצן זייַן גוף ווי אַ פינעלי טונד קיילע אויף דער בינע. די מאַלטי-לייערד פּאַנטאָמימע, אַקראַבאַטיקס, דזשאַגאַלינג, באַלאַנסינג, פּלייינג און געזאַנג צונויפגיסן זיך אַ ביאָ-רוחניות קראַפט פון ריין פרייד. ער איז דער עמבאַדימאַנט פון די פרייד פון Performing. קענען איר כאַפּן אַ יקאָניק ימבאַדיד אידענטיטעט ווי איר מאַכן דיין אַרייַנגאַנג פֿאַר סעקווענזאַ וו? קענען איר כאַפּן עס אין אַלע פון אייער מוזיק-מאכן? איז ניט אַז אַ קוואַליטעט פון אַלע גרויס פּערפאָרמערס? סקראַטשינג דעם כילעריאַס סיקוואַנס איז אַ לערנען אין אָפּפּאָסיטיאָנס. נאָטיץ גראָקק ס גאָר באַאַמטער און פֿיזיש גראַציעז "קלאסישע קלעזמער בויגן." ער כאַנגז אויף די פּיאַנע וואָס לייגט אים אין אַ ומנאַטירלעך ווינקל צו די שטאָק. וואָס? עס איז אַ קאָמבינאַציע פון די עלעגאַנט און לעכערלעך וואָס מאכט עס מאָדנע. ער קוים לייץ אויף דעם שטול, ווי אויב ער האט געהאט הונדערטער פון אלעקסאנדער טעכניק לעקציעס. אַקטואַללי די סיבה וואָס ווערט קלאָר שפּעטער. די יבעררייַס פון גראָקק סקראַטשינג דיסטרויז די עלעגאַנט אַטמאָספער. סקראַטשינג אין ציבור איז אַזוי ינדעליקאַטע! טשעק אויס די כיטרע האַנדאָפף פון די ווייאַלינאַסט ס בויגן ווי ער כוויספּערז אין גראָקק ס אויער. די קאָנטאָרטיאָנס פון בליטהע צופֿרידנקייט און גרימאַסעס פון רעליעף טאָמבאַנק די גלאַט, עמאָציאָנעל קאָנטראָל פון די סאָלאָיסט. די ווייאַלינאַסט ס ריטריוואַל פון זייַן בויגן פֿון אַראָפּ גראָקק ס העמד עליסיץ אַ Fleeting מאָמענט פון עקסטאַסי פון גראָקק ס קנעטיק פּנים. גאָר קאָמיקער זשעני. ווי פילע פון גראָקק ס רוטינז, דעם קלעמערל אויך ילאַסטרייץ ווי ער plays אויפֿן סטילטעד פּאַטריסיאַן ריטשואַלז אַז ענקומבער קלאסישע מוזיק. אַפפעקטעד פאָרמאַליטי איז קאַונערד און פּאַראָדיעד דורך ווילד ינפאָרמאַליטי. דאס זעלבע פאַסעטינג פון Forms און בילדער, אַ אָפּגעהיט קאַנטראַסטינג פון סאָונדס, דינאַמיק, פראַסינג, און טיימינג קענען געבן אונדזער מוזיק די זעלבע ינדעליבאַל מידות אַז מעסמעריזע מענטשן. אין זייַן העכסטן מאַניפעסטאַטיאָנס, מוזיק מאל גייט ווייַטער פון מיר געזונט, צו טיף סימבאָליש רעפּראַזאַנטיישאַנז פון מענטש אידענטיטעט. עס איז טייל פון גראָקק ס זשעני אַז ער קען כאַפּן אַ ענלעך טיפקייַט אין די סימינג פּאַשטעס פון זייַן קלאָוונינג. מער פאַרהאַלטן איידער די גרויס פאָרשטעלונג מיט פֿידל און פּיאַנע. גראָקק פּולז אויס אַ איין פּילקע וואָס איז געמאכט פון איין פון זייַן גלאַווז און סטאַרץ צו גיין דורך דעם נאָרמאַל דזשאַגאַלינג באוועגט ווי אויב ער האט עטלעכע דזשאַגאַלינג באַללס. זיין אויסדרוק און גוף מווומאַנץ ווייַזן אונדז וואָס אַ "גלייבן" קונץ דאָס איז. עס איז אַ טאָפּל געשפּעט ווייַל דזשאַגאַלינג מיט איין פּילקע ווייזט קיין ווירטואָסיטי, אָבער דורך זייַן גענוי און שאָוי מווומאַנץ ער מאכט עס אַסטאָונדינגלי ווירטואָסיק. זיין מווומאַנץ ווירטואָסיקאַללי נאָכמאַכן ווירטואָסיטי. די גרעסטע פּערפאָרמערס שטענדיק האָבן אַ ענלעך מין פון דיטאַטשמאַנט אין זייער אַרבעט. מיר זינען אַ מיסטעריעז און פּראָפאָונדלי סאַטאַל דיסינגיידזשמאַנט, ווי אויב זיי זענען סערענדערינג צו עפּעס גרעסער ווי זיך. דו זאלסט נישט פּרובירן דעם אין שטוב אָדער שולע. ברעאַקינג דיין האַלדז וועט זיין גאָרנישט קאַמפּערד צו וואָס דיין אַקקאָמפּאַניסט וועט טאָן צו איר פֿאַר גיין אויף דער פּיאַנע קלאַוויאַטור. גראָקק רימוווז זייַן שפּיץ הוט און שטעלט עס אויף די גרויס פּיאַנע פאָרגעטטינג אַז די דעקל איז גאָר עפענען. די הוט סליידז אַראָפּ אויף אַ ראַמפּע צו דער פּאָדלאָגע. נאָך פּלייינג אַ קורץ ינטראָו גראָקק זעט די הוט און ריטריווז עס דורך געטינג אַרויף אויף דער פּיאַנע און ווייַטערדיק זייַן דרך אַראָפּ די רוק. איר קענען באַקומען אַ געדאַנק פון זייַן בייגיקייַט ווען ער איז געזעסן אויף די שטאָק ווי אַ בעיבי. דורך געלערנט דעם אין פּאַמעלעך באַוועגונג, איך איז געווען אויך קענען צו זען אַז ער סליידז אַראָפּ די קלאַוויאַטור דעקל אויף איין פֿיס! באַמערקן ווי דורך אַ פּאָר פון דילייז, ער קריייץ אַ קורץ פּויזע אַז בישליימעס שטעלט אַרויף זייַן פאַל דורך די שטול. ווידער, יעדער קלעזמער ס נייטמער צו די עקסטרעם. די ווייאַלינאַסט טראָוז אַרויף זיין הענט אין קאַפּיטולאַטיאָן, וואָס איז די גאנץ ראַם צו אַ גאנץ קונץ. איינער קענען נישט זיין זיכער, אָבער אין דעם קלעמערל עס קוקט ווי אַ פאַקטיש-לעבן גרייַז כאַפּאַנז. דער אָרקעסטער דזשאַמפּס אין אַזוי געשווינד אַז גראָקק מיסאַז די אַרייַנגאַנג פֿאַר זיין ליד. ער האלט דורך מימיקינג געזאַנג אין אַ וועג וואָס איז אַזוי לעבעדיק און פֿאַרוויילערישע עס איז בעסער ווי די ליד זיך. דאס איז אַ ליד געמאכט אויס פון ריין האַווייַע. די דזשעסטשערז דעלינעאַטע די ראָד פון די מוזיק אין אַזאַ אַ דעליגהטפול וועג. מיר זען אַז מוזיק נעמט עפּעס דיפּער ווי מיר געזונט. מוזיק איז אַ פאָרעם פון טראכטן און ווייל. געזונט איז נאָר די מיטל דורך וואָס עס איז טראַנסמיטטעד. גראָקק דעמאָלט באָוס זייַן לאַנד פון אָנהייב מיט עטלעכע ויסגעצייכנט יאָדעלינג Framed מיט זיין טריידמאַרק האַלדז געזאַנג אָדער מולטיפאָניקס. דערנאך האט ער עגזיץ מיט זיין כאַראַקטעריסטיש בלאַזן טאַנצן און אַ שמייכל. עס איז אין די פונדאַמענטאַל לעוועלס פריערדיק צו געזונט אַז די דיפּאַסט מינינגז און פרייד פון מוזיק וווינען. אויב רעכט געטאן, אַפֿילו אַ האַווייַע פון די אָרעם אָדער האַנט קענען מאַכן אַ מין פון סאָונדלעסס מוזיק. איר געקענט הערן מוזיק ווען לוי אַרמסטראָנג לאַוגהעד, אָדער גערעדט, אָדער אַפֿילו ווען ער נאָר געגאנגען אויף בינע. אין די העכסטן לעוועלס, מוזיק איז אַ פאָרעם אָדער וועג פון ווייל. האַנדלינג סאָלאָיסץ נאָטיץ די מוזיקאַליש פראַסינג פון אַלע די געזונט ווירקונג, און אַפֿילו די גאנץ מוזיקאַליש טיימינג פון די באָפּ אויף די קאָפּ מיט די ווייאַלינאַסט ס בויגן. דעריבער די גאַנץ טוישן פון כאַראַקטער ווי גראָקק גייט נאָך די סאָלאָיסט מיט די קלאַוויאַטור ס דעקל. ווידער מיר זען די געזעץ פון דריי. די ווייאַלינאַסט פּאָוקס זיין קאָפּ אויס פון הינטער די פאָרהאַנג דרייַ מאָל און יעדער סאַקסעסיוו טרעטאַנינג ווינדופּ אויף גראָקק ס טייל איז וויקער ביז גראָקק קערט צו די פּיאַנע און לייגט זייַן שפּיץ הוט אויף פֿאַר שוץ. דאס איז די פאַרקערט פון דער נאָרמאַל בויען אַרויף סטרוקטור די תורה פון דריי. דאָ עס איז געניצט ווי טראַנזישאַנאַל מאַטעריאַל. די מוזיקאַליש טיימינג אַז קענען ווערן געזען אין מענטש ינעראַקשאַנז, און סטראַקטשעראַל דערשיינונגען ווי די תורה פון דריי, אילוסטרירן ווי פונדאַמענטאַל אַספּעקץ פון מוזיק פאָרעם די זייער נאַטור פון אונדזער עקזיסטענץ. עס איז ווען אונדזער מוזיק-מאכן קאַפּטשערז און רעפלעקץ די יקערדיק מידות פון לעבן, אַז עס ווערט די מערסט טיף.
trouvaillebezierse.blogspot.com
No comments:
Post a Comment